Reprezentanti Avon : inscrieri, reactivari cont, comenzi. Afacerea ta !

Cadouri, discount pana la 50%, transport gratuit, plata la 2 saptamani! Suna la 0767424612 pentru inscriere/reactivare ca reprezentant AVON

Intrebari frecvente in activitatea de reprezentantii Avon

Comenzile pot fi achitate in momentul livrarii?

Comenzile pot fi achitate in momentul livrarii alegand optiunea „plata la livrare (ramburs)” din pasul 4 de plasare a comenzilor.

Plata ramburs:

  • este valabila pentru toti Reprezentantii, inclusiv pentru cei care au credit 0 (plata in avans);
  • este disponibila doar pentru comenzile cu livrare expres, livrare standard la adresa,  livrare în aceeași zi pentru București și Ilfov, ridicare de la Terminalele automate de livrare si pentru cele cu ridicare de la Punctele Fixe de colectare.;
  • ​este obligatorie pentru Reprezentantii cu varstele intre 16-18 ani.

 

Ce fac daca primesc SMS/e-mail de comanda retinuta?
Exista trei motive principale pentru care comanda ta poate fi retinuta:
– ai in balanta o factura integrala sau o parte din factura cu termenul scadent depasit,
– ai depasit creditul disponibil cu o anumita suma,
– contul tau de Reprezentant este blocat.

Daca ai primit un mesaj SMS sau un e-mail in care esti anuntat(a) ca ai in balanta o factura sau un rest de plata cu termen scadent expirat este necesar sa efectuezi plata pentru suma care iti este comunicata in mesaj.
A doua zi lucratoare, dupa transferul banilor in cont, comanda va fi eliberata automat si trimisa catre tine.

Atentie! In cazul comenzilor retinute din cauza facturii expirate, pentru deblocare acceptam dovada de plata de la BCR sau plata cu cardul online din contul tau de Reprezentant, sectiunea Contul meu-Plata cu cardul-Plateste online.

Daca ai primit un mesaj SMS sau un e-mail in care esti anuntat(a) ca ai depasit creditul maxim disponibil te rugam sa efectuezi plata pentru suma care iti este comunicata in mesaj.
A doua zi lucratoare, dupa transferul banilor in cont, comanda va fi eliberata automat si trimisa catre tine.
In cazul in care doresti, ai si optiunea de a sterge comanda respectiva pentru ca apoi sa o plasezi din nou, avand grija sa te incadrezi in creditul disponibil.

Daca ai primit un mesaj SMS sau un e-mail in care esti anuntat(a) ca ai contul de Reprezentant blocat este necesar sa contactezi Departamentul Relatii Clienti pentru a afla cum trebuie sa procedezi in continuare.

Ai posibilitatea de a ne suna pe numarul *2866 sau de a ne trimite un mesaj scris din sectiunea Contacteaza-ne a paginii de Reprezentant.
Cum pot plati daca nu mai am factura sau cecul de plata?
Ce faci daca ai pierdut factura precedenta si cecul de plata? Este simplu! Alegi una dintre variantele de mai jos pentru a efectua plata:

– din pagina personala de Reprezentant, sectiunea Contul meu/Plata cu cardul/Plata online, folosind orice card de debit sau de credit
– la ATM-urile BCR, BRD sau garanti Bank
– la automatele de plati Qiwi, Zebra
– la CEC Bank, prin foaie de varsamant
– la Banca Transilvania, prin card, in cazul in care ai cont deschis la aceasta unitate bancara
– prin Internet Banking, daca banca la care ai cont deschis permite astfel de plati

Iti vor fi necesare urmatoarele date: numarul de Reprezentant, numarul facturii, suma exacta de achitat si contul Avon. Valoarea si numarul facturii le gasesti in sectiunea Contul meu/Balanta, iar contul Avon este: RO12CITI0000000724870015.

Care sunt limitele de credit actuale?
Valorile creditului in functie de LOA sunt urmatoarele:
 LOA 0 si 1  300 lei
 LOA 2 si 3  500 lei
 LOA  4  600 lei
 Bun platnic  1500 lei – ultimele 6 comenzi platite in termenul de pe factura
*LOA inseamna vechimea in AVON masurata in numarul de Campanii

Credit = suma maxima de factura in functie de vechimea in sistem si istoricul achitarii facturilor anterioare.
Formula de calcul a limitei de credit:
Credit disponibil = Credit maxim – Valoarea a brosura a comenzilor neachitate*
*Comenzile neachitate se refera la facturile in termen. In cazul facturilor cu termen scadent expirat, pentru onorarea unei noi comenzi este necesara receptionarea fizica in cont a sumei restante.
Reprezentant Bun Platnic = Reprezentantul care achita 6 facturi consecutive fara depasirea termenului scadent. Pentru mentinerea creditului de Bun Platnic este necesar ca intotdeuna ultimele 6 facturi sa fie achitate in termen.

Pentru membrii Clubului Nova:
 Nivelul Argint      3500 lei
 Nivelul Aur      6000 lei
 Nivelul Platina      7500 lei
Cum se emit penalitatile pentru intarzierea platii?
Factura se considera achitata la data transferarii contravalorii acesteia in balanta Reprezentantului. Termenul de plata mentionat pe factura reprezinta data maxima la suma platita e necesar sa fie transferatat in balanta.

Penalitatile se vor factura in factura corespunzatoare primei comenzi plasate dupa emiterea acestora.

Cum pot verifica disponibilitatea produselor in stoc?

Disponibilitatea produselor este marcata prin prezenta a patru buline:
– Bulina verde: produsul este disponibil.
– Bulina galbena: produsul este intr-un stoc limitat.
– Bulina rosie: produsul nu este in stoc. Produsele marcate cu bulina rosie vor fi expediate dupa ce stocul va fi realimentat cu prima comanda. Anularea lor ulterior transmiterii comenzii nu este posibila. El poate fi inlocuit sau eliminat din comanda, click pe sectiunea „Arata produse salvate”, selecteaza „Sterge” si „Actualizeaza”.
– Bulina gri: produsul nu este in stoc. El poate fi inlocuit sau eliminat din comanda. Produsul face parte dintr-o oferta in limita stocului disponibil. Aceste produse nu se iau in calcul la valoarea comenzii si nu contribuie la stabilirea discountului final al acesteia.
Produsele pot fi comandate indiferent de bulina afisata in dreptul lor, insa pentru cele cu bulina galbena sau rosie livrarea se va face dupa completarea stocului, odata cu prima comanda facturata. Produsele comandate nelivrate si marcate cu cod galben se vor putea anula dupa comandare pana in momentul facturarii unei noi comenzi, numai in conditiile in care acestea nu au fost incluse intr-o competitie sau o oferta speciala. Produsele marcate cu cod rosu nu vor putea fi anulate.

Care este termenul de valabilitate al produselor Avon?
Toate produsele Avon au o durabilitate mai mare de 30 de luni. Data inscriptionata pe ambalajul produselor Avon reprezinta data fabricarii. Pentru aceste produse, indicarea datei minime de durabilitate pe ambalaj sau eticheta nu este obligatorie (conform art.19, alineat (1), punct (c) din Regulamentul (CE) nr.1223/2009 al parlamentului European si al Consiliului, privind produsele cosmetice). Dupa deschidere/desigilare termenul de valabilitate este indicat prin simbolul de mai jos.
Simbolul tubului deschis“XX”M – indica numarul lunilor in care se poate folosi produsul dupa ce a fost deschis, daca produsul a fost tinut in conditii normale si nu a fost expus unor conditii extreme (de ex: temperaturi foarte ridicate sau foarte joase).
Ce fac daca am primit coletul si imi lipseste un produs facturat?

Trimite sesizarea ta la Relatii Clienti, folosind formularul din sectiunea Contacteaza-ne. Te rugam sa verifici continutul coletului si sa compari cu factura. Daca ai primit vreun produs in plus, care nu este facturat, te rugam sa ne sesizezi acest lucru. Liderul tau te va indruma sa completezi formularul de lipsa pe care il vei trimite pentru inregistrare la ASM.

Ce reprezinta simbolurile de pe produse?

 

Simbolul tubului deschis“XX”M Indica numarul lunilor in care se poate folosi produsul dupa ce a fost deschis, daca produsul a fost tinut in conditii normale si nu a fost expus unor conditii extreme (ex: temperaturi foarte ridicate sau foarte joase).

Simbolul“Citeste cu atentie modul de folosire”
Inainte de aplicarea/folosirea produsului, este necesara citirea cu atentie a instructiunilor de utilizare

Simbolul Standartului EUROPEAN “EU”
Simbolul garanteaza faptul ca produsul este fabricat in conformitate cu normele UE.

 

Simbolul “Ambalaj reciclabil”
Produsul apartine unui sistem integrat de gestiune pentru recuperare a ambalajelor pentru a le recicla. Acest proces este finantat de propriile marci.
De ce un produs Avon nu este disponibil in stoc?
Cauzele majore care genereaza nedisponibilitatea produselor in stoc sunt de doua tipuri:
– Cererea mai mare decat estimarile initiale care poate proveni din atractivitatea ofertelor si
programelor;
– Intarzieri de productie sau de livrare ale furnizorilor externi, tipul de transport (terestru, aerian, marin) sau conditii meteorologice.

Durata medie de aprovizionare a stocului pentru produsele cosmetice este de aproximativ 5 zile lucratoare, iar pentru produsele non-cosmetice aceasta depinde in mod direct de productia si receptia marfii. Aceste termene pot suferi modificari in situatii de forta majora.

De ce anumite produse nu se mai regasesc in oferta Avon?
Oferta Avon este imbunatatita in mod constant, astfel incat sa oferim Clientilor nostri cele mai bune produse, cu beneficii potrivite nevoilor lor si care sa tina pasul cu cele mai noi tehnologii in domeniu. Datorita numarului mare de produse pe care le lansam in mod constant este imposibil sa pastram in continuare toate produsele in portofoliul nostru. Acesta este motivul pentru care la un moment dat anumite produse nu mai exista.
Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

informatie

Această înregistrare a fost postată la Noiembrie 12, 2017 de în Avon Timisoara şi etichetată , , , , , , , , , , , , , , , , .
%d blogeri au apreciat asta: