Reprezentanti Avon : inscrieri, reactivari cont, comenzi. Afacerea ta !

Cadouri, discount pana la 50%, transport gratuit, plata la 2 saptamani! Suna la 0767424612 pentru inscriere/reactivare ca reprezentant AVON

Metode de livrare colete Avon


Modalitati de livrare

De acum, ai posibilitatea sa alegi din 8 opțiuni de livrare.

Ai descoperit care este cea mai potrivită pentru tine?

Iată cele 3 canale NOI de livrare:

slider imageslider imageslider imageslider imageslider imageslider imageslider image

Ridicare de la
Punctele Fixe de colectare

Alege cea mai apropitată locație de unde dorești să ridici coletul!

Soluția de ridicare din Punctele fixe de Colectare oferă posibilitatea de a prelua comanda din locații aflate în proximitatea ta, în intervalele orare preferate de tine*

Principalele Beneficii

  • proximitatea și aria mare de acoperire a celor 2 rețele: Fan Courier Collect point si Urgent Cargus Ship&Go.
  • programul extins de lucru al locațiilor
  • Îți poți alege de pe hartă cel mai apropiat punct de colectare
  • posibilitatea de a ridica coletul în termen de 7 zile calendaristice, în intervalele orare optime pentru tine
  • Vei primi un SMS în momentul în care coletul ajunge în punctul de colectare (Urgent Cargus trimite 1 SMS/expediție, iar FAN Courier trimite SMS pentru fiecare colet).

Livrarea se face în 24 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda până în ora 10:00) / 48 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda după ora 10:00)

Taxa de livrare este de 2,9 lei, iar comanda se achită conform termenului scadent de pe factură.

Atenție! Este foarte important ca datele personale: adresa de email și numărul de telefon existente in baza de date Avon să fie cele actuale, pentru ca pe aceste 2 canale se vor trimite informațiile despre comandă.

* Vei gasi în pagina de Reprezentant informatiile despre programul fiecărui punct fix de colectare.

Ridicare de la
Terminalele automate de livrare

Primul serviciu de livrare în regim self-service, disponibil 24/7.

Soluția de livrare în terminale automate Easypost oferă posibilitatea unei adrese alternative de livrare cu preluarea coletelor în regim self-service (deocamdată doar în București).

Principalele beneficii:

  • Elimină timpul pierdut în așteptarea curierului
  • Primești SMS în momentul în care Coletul ajunge în Terminalul de livrare
  • Poti ridica produsele oricand, într-un interval de 48 de ore lucratoare, asigurand un regim de disponibilitate 24/7
  • Asigură livrarea coletelor în 24 de ore/48 de ore, in functie de ora de plasare a comenzii
  • Taxa de livrare este de doar 3,9 lei și comanda se plătește doar la livrare (ramburs).

Cum ridici Coletul de la Terminalul de Livrare?


Click pe imgini pentru mărire.

Atenție! Este foarte important ca datele personale: adresa de email și numărul de telefon existente in baza de date Avon să fie cele actuale, pentru ca pe aceste 2 canale se vor trimite codul/codurile PIN pentru a ridica comenzile

Livrare în aceeași zi
(pentru București și Ilfov)

Cel mai rapid mod în care coletul Avon ajunge la tine acasă!

Sameday Delivery – (Livrare în aceeași zi) este un serviciu disponibil prin furnizorul Sameday Courier, pentru București și Județul Ilfov

Principalele Beneficii:

  • Este cea mai rapidă modalitate pentru o comandă de a ajunge la tine acasă;
  • Poți deservi cerințele de ultim moment ale prietenilor tăi.

Comenzile plasate și facturate până la ora 13:00 beneficiază de Livrare în aceeași zi, iar cele plasate după ora 10:00 vor beneficia de Livrare a doua zi lucrătoare. Acest serviciu de livrare este valabil de luni până vineri, începând cu ora 18:00 a fiecărei zile.

Taxa de livrare este de 15 lei, iar comanda se poate achita la livrare (ramburs) sau conform termenului scadent de pe factură.

De acum poți selecta de pe hartă oficiile poștale, punctele fixe de colectare sau terminalele automate de livrare!

Pentru a putea identifica mai ușor care este cel mai apropiat punct de ridicare a comenzii, de acum poți selecta direct de pe hartă.

De fiecare dată când alegi “modifica adresa de livrare” pentru una dintre optiunile:

  • Ridicare de la oficiul poștal
  • Ridicare de la punctele fixe de colectare
  • Ridicare de la terminalele automate de livrare

Vei putea vedea pe hartă care sunt locurile din cadrul acelei opțiuni pe care le poți selecta pentru livrare, cine le opereaza si intervalul orar cand sunt deschise (cu exceptia Oficiilor Poștale).

Îți reamintim care sunt toate opțiunile de livrare:

Denumire Timp de livrare Modalitate de plata Taxe
Livrare Standard la adresă 72 de ore lucrătoare de la data facturării Plata facturii până la termenul scadent sau plata la livrare (ramburs) 4,9 lei
Livrare Expres la adresă 24 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda până în ora 13:00) /
48 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda după ora 13:00)
Plata facturii până la termenul scadent sau plata la livrare (ramburs) 7,9 lei
Livrare Premium la adresă 24 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda până în ora 13:00) /
48 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda după ora 13:00) – în anumite intervale orare.
Plata facturii până la termenul scadent sau plata la livrare (ramburs) 10,5 lei
Livrare în aceeași zi pentru București și Ilfov Livrare în aceeași zi doar dacă este plasată comanda până în ora 13:00.
Comenzile plasate după această oră se vor livra a doua zi lucrătoare
Plata facturii până la termenul scadent sau plata la livrare (ramburs) 15 lei
Ridicare de la Terminalele automate de livrare 24 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda până în ora 10:00) /
48 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda după ora 10:00)
Se va trimite un sms în ziua în care coletul ajunge în Terminal
Plata la livrare (ramburs) 3,9 lei
Ridicare de la Punctele Fixe de colectare 24 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda până în ora 10:00) /
48 de ore lucrătoare (dacă este plasată comanda după ora 10:00)
Se va trimite un sms în ziua în care coletul ajunge la Punctul fix selectat
Plata facturii până la termenul scadent 2,9 lei
Ridicare de la Centrul Expres Bucuresti Pentru comenzile plasate până în ora 10:00, ridicarea acestora se poate face în aceeași zi, după ora 16:00.
Comenzile plasate după ora 10:00 se pot ridica a doua zi, după ora 16:00.
Plata facturii până la termenul scadent Gratuit
Ridicare de la Oficiul Poștal 72 ore lucrătoare de la data facturării Plata facturii până la termenul scadent Gratuit

Excepțiile de facturare și livrare pentru primele zile de Campanie le găsiți pe site în secțiunea Servicii pentru tine/Livrarea comenzii.

*Exceptii ale programului de livrare in primele 3 zile lucratoare de campanie (joi, vineri, luni):

  • Comenzile IEHD se livreaza in termen de 48 de ore lucratoare, indiferent de ora plasarii comenzii.
  • Comenzile cu livrare la centrul express Bibescu Voda plasate joi, in prima zi de campanie, pot fi ridicate vineri, dupa ora 16:00, indiferent de ora transmiterii comenzii.
Predarea coletelor

Predarea unui colet se va face in urmatoarele conditii:

 

  • daca receptia unei comenzi este facuta de Reprezentant, este necesara prezenta acestuia si a documentului de identitate in original;
  • daca receptia unei comenzi este facuta de o alta persoana decat Reprezentantul, sunt necesare in mod obligatoriu urmatoarele:
  1. persoana delegata sa aiba varsta minima de 18 ani;
  2. prezentarea documentului de identitate in original al persoanei care face receptia;

Imputernicirea se completeaza si se semneaza de Reprezentantul in numele caruia se receptioneaza comanda. Imputernicirea poate fi downloadata de aici. Datele de identitate (nume, CNP, serie si numar act de identitate) ale celui delegat sa receptioneze comanda trebuie completate si pe borderoul de livrare al firmei  de curierat.

In cazul in care receptia unei comenzi este facuta din Centrul Expres Bucuresti de un imputernicit, acesta trebuie sa prezinte: imputernicirea completata de Reprezentantul inscris, actul de identitate al persoanei care face receptia atat in original cat si copie.

Atentie! in lipsa acestor documente, firma de curierat nu va preda comanda.

Fuzionarea comenzilor

Daca doresti sa plasezi doua comenzi cu tip de livrare diferit si/sau adresa de livrare diferita, este nevoie sa astepti ca prima comanda sa fie factura si abia apoi s-o plasezi pe cea de-a doua. In caz contrar, exista posibilitatea ca cele doua comenzi sa fie facturate impreuna (sa fuzioneze). Odata ce comenzile au fost facturate, ele intra in sistemul de ambalare si nu mai pot fi anulate.

De asemenea, exista posibilitatea ca 2 comenzi plasate si nefacturate sa nu fuzioneze pe aceeasi factura. Plasarea unei noi comenzi sub 100 de lei implica atat costuri de ambalare 8,5 lei cat si transport, dupa caz. In cazul in care doriti produse suplimentare la comanda dumneavoastra, Departamentul de Relatii cu Clientii va sta la dispozitie de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00-21:30, la numarul de telefon *2866 (din orice retea fixa sau mobila) sau pe e-mail, din sectiunea Contacteaza-ne a paginii de Reprezentant. Acest serviciu este disponibil doar inainte de facturarea comenzii plasate.

Anunțuri
%d blogeri au apreciat asta: