Reprezentanti Avon : inscrieri, reactivari cont, comenzi. Afacerea ta !

Cadouri, discount pana la 50%, transport gratuit, plata la 2 saptamani! Suna la 0767424612 pentru inscriere/reactivare ca reprezentant AVON

Retur produse Avon


subheader.gif

PROCEDURA DE RETUR A PRODUSELOR AVON DE CATRE REPREZENTANTI

1. Conditii de returnare:
Produsele cosmetice marca Avon se accepta a fi returnate in termen de 3 luni de la data facturii, emisa la achizitionarea acestora, specificand motivul returnarii pe formular. Produsele trebuie sa prezinte minimum doua treimi din continutul original si sa fie trimise de preferinta in ambalajul original. Avon va inlocui produsul sau va returna contravaloarea acestuia. In cazul in care doriti sa returnati un produs marca Avon fara a furniza un motiv, puteti face acest lucru in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data receptionarii acestuia, si doar daca acesta este sigilat.
In cazul in care produsele returnate nu indeplinesc aceste conditii si sunt expediate catre Centrul Operational Avon din Bucuresti, returul nu va fi operat in sistem. Avon nu isi asuma responsabilitatea returnarii catre Reprezentant a produselor care nu indeplinesc conditiile de retur.
Produsele non–cosmetice de folosinta indelungata (de exemplu ceas, cantar, uscator de par, etc.) pot fi returnate in termen de 12 luni, pentru a fi reparate sau inlocuite. Daca reparatia sau inlocuirea nu este posibila, Avon va returna contravaloarea acestora.
In cazul in care produsul de folosinta indelungata este insotit de garantie oferita de producator, cu un termen de mai mare de 12 luni, acest termen va fi aplicat produsului, in locul celui asigurat de Avon.
Avon garanteaza respectarea drepturilor consumatoriului prevazute in legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Vizualizeaza aici Certificatul de garantie si calitate pentru produsele de folosinta indelungata.
2. Se accepta returul produselor din categoriile de mai jos, numai in cazul in care acestea prezinta defectiuni si numai pentru inlocuirea acestora cu produse similare :
– brosurile, mostrele, cat si orice alt produs din categoria materialelor promotionale “suport pentru prezentarea produselor”. Acestea sunt destinate sustinerii activitatii de Reprezentant/Lider.
– produsele obtinute ca beneficii de catre membrii cluburilor Nova si Supernova. Acestea sunt destinate sustinerii activitatii de Reprezentant/Lider.
– produsele care sustin diferite campanii sociale (ex. Insigna argintie Breast Cancer). Fondurile obtinute in urma comercializarii de catre Avon a acestor produse sunt destinate sustinerii respectivelor campanii sociale prin actiuni de sponsorizare.
Produsele care au fost comandate ca facand parte din aceeasi oferta se pot returna numai impreuna. Produsele din comenzi plasate in cadrul competitiilor / programelor de motivare se pot returna numai insotite de produsele primite cu titlu gratuit (premiu)
3. Retururile integrale
Retururile integrale sunt considerate retururile coletelor sigilate, corespunzator facturii, care nu au fost livrate catre Reprezentant sau ridicate de catre Reprezentant in termenul de livrare stabilit pentru fiecare tip de comanda in parte.
In cazul in care un colet nu este sigilat, acesta nu se va considera retur integral, ci se va completa formularul de retur produs cu produs. In acest caz se va respecta punctul 4 din prezenta procedura.
Pentru coletele nelivrate, ce vor fi returnate integral, pentru alte motive decat cele ce tin de politica de livrare a companiei, se va percepe o taxa de procesare aferenta costului de returnare, in valoare de 15 lei, ce va fi inclusa pe factura emisa ulterior inregistrarii returului in contul de Reprezentant. De asemenea, la procesarea in sistem a doua retururi integrale pentru doua facturi consecutive, contul de Reprezentant va fi blocat. ASM-ul si DSM-ul vor primi un email de informare in acest sens, ce va fi trimis de catre operatorul de retururi din Departamentul de Relatii cu Clientii.
In cazul retururilor integrale taxele (transport/ambalare/retur integral) si penalitatile nu vor fi scazute.
Reprezentantul are obligatia de a le achita la data scadenta a facturii returnate.
4. Expedierea retururilor catre Centrul Operational Chiajna
Produsele de returnat se vor trimite de catre Reprezentant prin Posta Romana (doar la oficiile postale care au Mesagerie) sau prin orice alt serviciu de curierat care permite declararea valorii coletului, insotite obligatoriu de formularul de retur completat si semnat, catre Avon Cosmetics (Romania) S.R.L., Str.Industriilor nr.13 bis, cod 077040, Jud.Ilfov, Chiajna.
Daca formularul nu va fi completat corect (datele de identificare ale Reprezentantului nu vor fi corecte, datele de pe factura sau codurile produselor vor fi eronate) Avon nu isi asuma responsabilitatea inapoierii produselor catre Reprezentant.
Cheltuielile de expeditie a retururilor vor fi suportate de Reprezentant. Formularul de retur este disponibil pentru download si in sectiunea Formulare/Documente.
Rubricile formularului de retur vor fi completate corect si complet, fiind necesare pentru identificarea in facture Reprezentantului a produselor returnate.
In urma expedierii coletului, Reprezentantul va primi de la Oficiul Postal sau de la alt Curier o dovada a efectuarii expeditiei, ce trebuie pastrata timp de 3 luni, pentru solutionarea unor eventuale reclamatii.
5. Operarea retururilor
Operatorul de retururi din Departamentul de Relatii cu Clientii receptioneaza formularele de retur si completeaza data receptionarii lor. Formularele vor fi procesate in maxim 6 zile lucratoare din ziua receptionarii lor la Avon.
In cazul in care returul (partial) nu este inregistrat in balanta pana la data scadenta, este necesar ca Reprezentantul sa achite facture integral. Valoarea produselor returnate se scade automat din balanta curenta.
Operatorul de retururi va opera in sistem facturile de retur pentru produsele respective, pe numele Reprezentantilor care au efectuat returul. Procesarea presupune identificarea Reprezentantului in baza de date dupa numarul de marca de pe formular, identificarea facturii si a codurilor returnate, apoi inregistrarea returului in baza de date si emiterea facturii de retur. Valoarea neta a produselor returnate
este scazuta din balanta/suma pe care acesta o are de achitat catre Avon in momentul procesarii returului.
Completarea corecta a formularului de retur se face pe raspunderea Reprezentantului. Atunci cand identificarea produselor in factura nu este posibila sau celelalte conditii de retur nu au fost respectate, returul nu va putea fi procesat iar operatorul va aduce la cunostinta Reprezentantului si a Directorului de Zona acest lucru printr-un e-mail.
Valoarea facturii de retur poate fi consultata in pagina personala de internet a Reprezentantului, la sectiunea Contul meu/ Balanta. Reprezentantii abonati la serviciul “Avon Info Plus” vor primi prin SMS pe numarul de telefon mobil existent in baza de date o notificare care contine valoarea returului, in ziua operarii acestuia.
Orice sesizare legata de operarea retururilor va fi adresata in termen de 14 zile calendaristice de la data trimiterii returului catre Departamentul de Relatii cu Clientii la numarul de telefon *2866 sau in scris, folosind sectiunea Contacteaza-ne.
6. Mentiuni
In cazul in care:
– produsele primite in colet de catre Reprezentant sunt defecte (defect din fabricatie sau sunt deteriorate prin scurgerea altor produse in colet);
– produsele comandate nu mai exista in stoc si sunt substituite cu alte produse pe care insa Reprezentantul nu si le doreste;
– in cutie sunt produse livrate eronat in locul produselor comandate;
Reprezentantul poate returna produsele din aceste categorii, gratuit, la sediul zonei de care apartine, unde va completa formularul de retur si va primi un numar de inregistrare, in termen de maxim 14 zile calendaristice.
Pentru zonele din Bucuresti, Centrul Expres Lahovari va rezolva problemele legate de produse defecte si substitutii in 48 de ore lucratoare din momentul primirii coletului, doar pentru inlocuirea produsului.

 

header.gif

Despre retur online
Returul online se completeaza direct din contul de Reprezentant, urmand ca ulterior produsele sa fie trimise catre Avon (in maxim 10 zile lucratoare). Vei sti ce suma urmeaza sa-ti fie scazuta din balanta chiar in timp ce completezi formularul online.
Ulterior, statusul returului poate fi verificat in sectiunea “Urmareste comanda”, la fel ca o comanda normala.
Cand trimiti produsele catre Avon nu uita sa ne transmiti, in colet, numarul de retur online primit la completare. El ne va permite o identificare corecta a produselor returnate si procesare imediata.Uite ce simplu se completeaza:
Pasul 1 – Acceseaza sectiunea
Formularul se completeaza din contul tau de Reprezentant, sectiunea COMENZI > Retur online.

Pasul 2 – Completeaza formularul
Dupa ce ai selectat factura din care vrei sa faci returul, mentioneaza numarul de produse si unul din cele 14 coduri (motive) pentru retur.

Pasul 3 – Trimite produsele
Odata ce este transmis formularul online de retur, produsele trebuie sa fie trimise la Avon in termen de maxim 10 zile lucratoare. Acestea trebuie sa fie insotite de numarul cererii de retur. Acest numar este disponibil in ultimul pas al returului online cat si in sectiunea “Urmareste comanda”.

In cazul in care doresti sa schimbi produsul returnat, te rugam sa mentionezi acest lucru cand trimiti produsele, completand documentul Formular pentru retur Online.

Adresa de returnare este:
Avon Cosmetics (Romania) S.R.L., Str. Industriilor, Nr. 13 Bis
Cod 077040, Jud. Ilfov, Chiajna

Returnarea produselor Avon prin formular online

Daca tu nu esti multumit, nici noi nu suntem! De aceea, produsele Avon pot fi returnate in termen de 3 luni de la data facturarii direct online, din pagina ta de Reprezentant. Pentru a putea completa un formular online de retur acceseaza pagina de Reprezentant, sectiunea Contul meu / Retur online. In aceasta sectiune vor fi vizibile doar facturile care se incadreaza in termenul de retur (90 de zile de la emitere).

Pentru a putea completa un formular online de retur este necesar ca produsele respective sa fie disponibile pentru retur (sa fie facturate si livrate/ sa nu fi fost returnate anterior).

Pasul 1

Formularul se completeaza din contul tau de Reprezentant, sectiunea COMENZI > “Retur online”.

Pasul 2

Dupa ce ai selectat factura din care vrei sa faci returul, mentioneaza numarul de produse si unul din cele 14 coduri (motive) pentru retur.

Pasul 3

Odata ce este transmis formularul online de retur, produsele trebuie sa ajunga la Avon in termen de maxim 10 zile calendaristice. Acestea trebuie sa fie insotite de numarul cererii de retur. Acest numar este disponibil in ultimul pas al returului online cat si in sectiunea “Urmareste comanda”. Completeaza acest numar pe acest formular.

In cazul in care doresti sa schimbi produsul returnat, te rugam sa mentionezi acest lucru cand trimiti produsele.

Adresa de returnare este: Avon Cosmetics (Romania) S.R.L., Str. Industriilor, Nr. 13 Bis Cod 077040, Jud. Ilfov, Chiajna

Important de retinut!

Cheltuielile de expeditie a retururilor vor fi suportate de catre Reprezentant. Avon nu isi asuma responsabilitatea restituirii produselor catre Reprezentant in cazul in care acestea nu se incadreaza in urmatoarele conditii (nu se accepta returul urmatoarelor produse):

  • Factura emisa depaseste 90 zile (exceptie fac produsele non-cosmetice de folosinta indelungata ce pot fi returnare in termenul prevazut de lege pentru categoria lor de produse);
  • Produsul este consumat mai mult de o treime din continutul original;
  • Brosurile, mostrele, produsele din oferata demo, cat si orice alt produs din categoria materialelor “suport pentru prezentarea produselor”;
  • Produsele obtinute ca beneficii de catre membrii cluburilor Nova si Supernova;
  • Produsele care sustin diverse campanii sociale (Cancer la San, Violenta domestica).

Pentru mai multe informatii, va rugam sa consultati procedura de retur disponibila in sectiunea Materiale utile / Download documente.

Iti multumim!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: