Reprezentanti Avon : inscrieri, reactivari cont, comenzi. Afacerea ta !

Cadouri, discount pana la 50%,! Suna la 0767424612 pentru inscriere/reactivare ca reprezentant AVON

Retur produse Avon


subheader.gif

PROCEDURA DE RETUR A PRODUSELOR AVON DE CATRE REPREZENTANTI

Despre retur online
Returul online se completeaza direct din contul de Reprezentant, urmand ca ulterior produsele sa fie trimise catre Avon (in maxim 10 zile lucratoare). Vei sti ce suma urmeaza sa-ti fie scazuta din balanta chiar in timp ce completezi formularul online.
Ulterior, statusul returului poate fi verificat in sectiunea “Urmareste comanda”, la fel ca o comanda normala.
Cand trimiti produsele catre Avon nu uita sa ne transmiti, in colet, numarul de retur online primit la completare. El ne va permite o identificare corecta a produselor returnate si procesare imediata.Uite ce simplu se completeaza:
Pasul 1 – Acceseaza sectiunea
Formularul se completeaza din contul tau de Reprezentant, sectiunea COMENZI > Retur online.

Pasul 2 – Completeaza formularul
Dupa ce ai selectat factura din care vrei sa faci returul, mentioneaza numarul de produse si unul din cele 14 coduri (motive) pentru retur.

Pasul 3 – Trimite produsele
Odata ce este transmis formularul online de retur, produsele trebuie sa fie trimise la Avon in termen de maxim 10 zile lucratoare. Acestea trebuie sa fie insotite de numarul cererii de retur. Acest numar este disponibil in ultimul pas al returului online cat si in sectiunea “Urmareste comanda”.

In cazul in care doresti sa schimbi produsul returnat, te rugam sa mentionezi acest lucru cand trimiti produsele, completand documentul Formular pentru retur Online.

Adresa de returnare este:
Avon Cosmetics (Romania) S.R.L., Str. Industriilor, Nr. 13 Bis
Cod 077040, Jud. Ilfov, Chiajna

Returnarea produselor Avon prin formular online

Daca tu nu esti multumit, nici noi nu suntem! De aceea, produsele Avon pot fi returnate in termen de 3 luni de la data facturarii direct online, din pagina ta de Reprezentant. Pentru a putea completa un formular online de retur acceseaza pagina de Reprezentant, sectiunea Contul meu / Retur online. In aceasta sectiune vor fi vizibile doar facturile care se incadreaza in termenul de retur (90 de zile de la emitere).

Pentru a putea completa un formular online de retur este necesar ca produsele respective sa fie disponibile pentru retur (sa fie facturate si livrate/ sa nu fi fost returnate anterior).

Pasul 1

Formularul se completeaza din contul tau de Reprezentant, sectiunea COMENZI > “Retur online”.

Pasul 2

Dupa ce ai selectat factura din care vrei sa faci returul, mentioneaza numarul de produse si unul din cele 14 coduri (motive) pentru retur.

Pasul 3

Odata ce este transmis formularul online de retur, produsele trebuie sa ajunga la Avon in termen de maxim 10 zile calendaristice. Acestea trebuie sa fie insotite de numarul cererii de retur. Acest numar este disponibil in ultimul pas al returului online cat si in sectiunea “Urmareste comanda”. Completeaza acest numar pe acest formular.

In cazul in care doresti sa schimbi produsul returnat, te rugam sa mentionezi acest lucru cand trimiti produsele.

Adresa de returnare este: Avon Cosmetics (Romania) S.R.L., Str. Industriilor, Nr. 13 Bis Cod 077040, Jud. Ilfov, Chiajna

Important de retinut!

Cheltuielile de expeditie a retururilor vor fi suportate de catre Reprezentant. Avon nu isi asuma responsabilitatea restituirii produselor catre Reprezentant in cazul in care acestea nu se incadreaza in urmatoarele conditii (nu

  • Procedura de retur a produselor Avon
    1. Conditii de returnare:
    Produsele marca Avon se accepta a fi returnate in termen de 35 zile de la data facturii emisa la achizitionarea acestora, specificand motivul returnarii pe formular.
    Produsele cosmetice trebuie sa prezinte minimum doua treimi din
    continutul original si sa fie trimise de preferinta in ambalajul original.
    Produsele non-cosmetice (articole vestimentare, bijuterii, genti, etc.) pot fi returnate cu condiția ca aceste articole să se afle în starea inițială şi să nu fie deterioarate sau uzate.
    Avon va inlocui produsul sau va returna contravaloarea acestuia, in functie de optiunea aleasa. Produsele pot fi inlocuite cu acelasi produs sau cu alta masura/ nuanta, in cazul celor comandate cu marimea/nuanta gresita, doar daca se mentioneaza detaliile produsului inlocuitor.
    Nu este posibila inlocuirea cu produse din alte categorii.
    Produsele non–cosmetice de folosinta indelungata (de exemplu ceas, cantar, uscator de par, etc.) pot fi returnate in termen de 12 luni, pentru a fi reparate sau inlocuite. Daca reparatia sau inlocuirea nu este posibila, Avon va returna contravaloarea acestora. In cazul in care produsul de folosinta indelungata este insotit de garantie oferita de producator, cu un termen de mai mare de 12 luni, acest termen va fi aplicat produsului, in locul celui asigurat de Avon.
    In cazul in care doriti sa returnati un produs marca Avon fara a furniza un motiv, puteti face acest lucru in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data receptionarii acestuia, insa doar daca acesta este sigilat. Produsele ce au fost comandate ca facand parte din aceeasi oferta se pot returna numai impreuna. Produsele din comenzi plasate in cadrul competitiilor / programelor de motivare se pot returna numai insotite de produsele primite cu titlu gratuit (premiu). In cazul in care produsele returnate nu indeplinesc aceste conditii si sunt expediate catre Centrul Operational Avon din Chiajna, returul nu va putea fi procesat. Avon nu isi asuma responsabilitatea inapoierii catre expeditor a produselor ce nu indeplinesc conditiile de retur.
    Avon garanteaza respectarea drepturilor consumatoriului prevazute in legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
    2. Se accepta returul produselor din categoriile de mai jos, numai in cazul in care acestea prezinta defectiuni si numai pentru inlocuirea acestora cu produse similare:
  • produsele care sustin diferite campanii sociale (ex. Insigna argintie Breast Cancer). Fondurile obtinute in urma comercializarii de catre Avon a acestor produse sunt destinate sustinerii respectivelor campanii sociale prin actiuni de sponsorizare.
    3. Retururile integrale
    Retururile integrale sunt considerate retururile coletelor sigilate, corespunzator facturii, care nu au fost livrate catre Reprezentant sau ridicate de catre Reprezentant, in termenul de livrare stabilit pentru fiecare tip de comanda in parte. n cazul in care un colet nu este sigilat, acesta nu se va considera retur integral, ci se va completa formularul
    de retur produs cu produs. In acest caz se va respecta punctul 4 din prezenta procedura. Pentru coletele nelivrate, ce vor fi returnate integral, pentru alte motive decat cele ce tin de politica de livrare
    a companiei, se va percepe o taxa de procesare aferenta costului de returnare, in valoare de 15 lei, ce va fi inclusa pe factura emisa ulterior inregistrarii returului in contul de Reprezentant. De asemenea, la procesarea in sistem a doua retururi integrale pentru doua facturi consecutive, contul de Reprezentant va fi blocat. ASM-
    ul si DSM-ul vor primi un email de informare in acest sens, ce va fi trimis de catre operatorul de retururi din Departamentul de Relatii cu Clientii. In cazul retururilor integrale, taxele transport/ambalare/retur integral) si penalitatile emise pe factura nu vor fi scazute. Reprezentantul are obligatia de a le achita pana la data scadenta a facturii aferente comenzii returnate integral.
    4. Expedierea retururilor catre Centrul Operational Chiajna
    Produsele de returnat se vor trimite de catre Reprezentant prin Posta Romana (doar la oficiile postale care au Mesagerie) sau prin orice alt serviciu de curierat care permite declararea valorii coletului, insotite
    obligatoriu de formularul de retur completat si semnat, catre Avon Cosmetics (Romania) S.R.L., Str.Industriilor nr.13 bis, cod 077040, Jud.Ilfov, Chiajna. Cheltuielile de expeditie a retururilor vor fi suportate de Reprezentant. Incepand din C11/2018 Reprezentantii pot returna produsele comandate si prin intermediul sediului zonal de
    care apartin, respectand termenul de 35 zile calendaristice de la facturare.
    Reprezentantii din Bucuresti vor returna produsele insotite de formularul de retur in Centrul Expres Bibescu. Daca formularul nu va fi completat corect (datele de identificare ale Reprezentantului nu vor fi corecte, datele de pe factura sau codurile produselor vor fi eronate) Avon nu isi asuma responsabilitatea inapoierii produselor catre expeditor. Formularul de retur este disponibil in contul online al Reprezentantilor, Liderilor si Directorilor zonali, in sectiunea “Servicii pentru tine => Formulare/ Documente”.
    Rubricile formularului de retur vor fi completate corect si complet, fiind necesare pentru identificarea produselor returnate in factura Reprezentantului. Daca Reprezentantul a optat pentru “retur online” este nevoie sa trimita alaturi de produsele returnate si numarul cerererii de retur. Pentru inlocuirea produsului se completeaza formularul de retur online disponibil in contul online, in sectiunea “Servicii pentru tine => Formulare/ Documente”. In cazul in care in colet nu se trimite formularul online sau numarul cererii, returul nu va fi procesat in balanta Reprezentantului, intrucat nu exista date de identificare. In urma expedierii coletului, Reprezentantul va primi de la Oficiul Postal sau de la alt Curier o dovada a efectuarii expeditiei, ce trebuie pastrata timp de 3 luni, pentru solutionarea unor eventuale reclamatii.
    5. Operarea retururilor
    Operatorul de retururi din Departamentul de Relatii cu Clientii receptioneaza formularele de retur si completeaza data receptionarii lor. Formularele vor fi procesate in aproximativ 6 zile lucratoare din ziua receptionarii lor la Avon.
    Procesarea presupune identificarea Reprezentantului in baza de date dupa numarul de marca de pe formular, identificarea facturii si a codurilor returnate, apoi inregistrarea returului in baza de date si emiterea facturii de retur cu valoarea neta a produselor returnate.
    Valoarea produselor returnate se scade automat din balanta curenta.
    In cazul in care a fost solicitata inlocuirea produsului/produselor returnate, acest(e)a vor fi adaugate pe contul Reprezentantului cu acelasi pret si discount aplicat in factura initiala, urmand sa fie ambalat(e) cu viitoarea comanda plasata.
    In cazul in care returul (partial) nu este inregistrat in balanta pana la data scadenta, este necesar ca Reprezentantul sa achite factura integral pentru a evita emiterea penalitatilor pe cont.
    Pentru a nu afecta inchiderea rapoartelor de la finalul unei campanii Avon, in ultima zi dintr-o campanie cat si in prima zi din urmatoarea campanie (miercuri si joi) nu sunt procesate facturi pe minus (ajustari/retururi).
    Valoarea facturii de retur poate fi consultata in pagina personala de internet a Reprezentantului, la sectiunea “Contul meu/ Balanta”. Reprezentantii abonati la serviciul “Avon Info Plus” vor primi prin SMS pe numarul de telefon mobil existent in baza de date o notificare care contine valoarea returului, in ziua operarii acestuia.

Iti multumim!

4 comentarii la “Retur produse Avon

  1. Mihaella Ţurcanu
    decembrie 1, 2018

    deci, daca aminteles bine, in cazul in care nu ridic coletul integral de la posta, sunt obligata sa achit factura la termen si taxa de procesare15 lei, asa e?

    Apreciază

    • avontimisoara
      decembrie 1, 2018

      retururile integrale se penalizeaza cu 15lei, dar nu sunteti obligata sa achitati si factura unui colet neridicat; situatia ar fi fost alta, daca ati fi ridicat coletul si ati fi retunar doar o parte din produse- erati scutita de penalizare insa ar fi trebuit sa achitati factura integral, iar dupa procesarea returului, banii ar fi fost virati in contul dvs avon

      Apreciază

  2. Daniela Soneriu
    iulie 4, 2019

    S-plasat comanda cu adresa de livrare gresita. Nu s- a ridicat coletul pentri ca nu lpcuiesc in bucuresti. Ce este de facut. Com respectiva se anuleaza? Daca nu am ridicat coletul factura trebuie platita . ???

    Apreciază

Lasă un răspuns la Mihaella Ţurcanu Anulează răspunsul

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: